Asystent Osobisty Osoby z Niepełnosprawnością – edycja 2026 Informacje o Programie
Program Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2026, realizowany ze środków finansowych pochodzących z Funduszu Solidarnościowego.
Dofinasowanie na realizację Programu wynosi: 652 815,30 zł, całkowita wartość zadania wynosi: 652 815,30 zł
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Olkuszu informuje, że rusza nabór uczestników do Programu „ Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością ” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2026.
Osoby zainteresowane skorzystaniem z usług asystenta osobistego proszone są o składanie poniższych dokumentów:
– Karty Zgłoszenia do Programu,
– Załącznika nr 1 do Karty zgłoszenia ( oświadczenie dotyczące asystenta)
– Załącznika nr 2 do Karty zgłoszenia do Programu (oświadczenie dotyczące korzystania z kosztów)
– Załącznika nr 3 do Karty zgłoszenia do Programu (dotyczy uczestników niepełnoletnich)
– Załącznik nr 4 do Karty zgłoszenia do Programu (dotyczy uczestników niepełnoletnich)
– Załącznik nr 5 do Karty zgłoszenia do Programu – obowiązek informacyjny dotyczący przetwarzania danych osobowych
– Załącznik nr 6 do Karty zgłoszenia do Programu – Karta czynności
– Kserokopia pełnomocnictwa notarialnego, zaświadczenia z sądu o ustanowieniu opiekuna prawnego (jeżeli został ustanowiony dla Uczestnika Programu) oryginał do wglądu
– Kserokopia Orzeczenia o niepełnosprawności, oryginał do wglądu
Termin składania dokumentów od 08.12.2025 r. do 22.12.2025 r.
do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Olkuszu ul. Piłsudskiego 21
Poziom I pokój nr 16 lub za pośrednictwem poczty (data złożenia dokumentów to data stempla pocztowego)
Ilość miejsc jest ograniczona.
Zgłoszenia będą rozpatrywane po zawarciu przez Powiat Olkuski umowy z Wojewodą Małopolskim oraz otrzymaniu środków z Funduszu Solidarnościowego.















